Daca merge prost

1. Daca ceva poate sa mearga prost, va merge. 2. Daca mai multe lucruri pot merge prost, vor merge in cea mai defavorabila secventa. 3. Probabilitatea de aparitie a unui eveniment este invers proportionala cu dezirabilitatea lui. 4. Indiferent de ce merge prost, probabil ca arata bine. 5. Cand lucrurile par ca nu se mai inrautatesc, ai rabdare. Se vor inrautati curand. 6. Cand lucrurile merg bine, ceva a mers prost. 7. Cand lucrurile se inrautatesc : a. daca pierzi prea mult, fii atent ; b. daca nu pierzi nimic, relaxeaza-te ; c. daca ai sansa sa castigi, relaxeaza-te ; d. daca nu conteaza, atunci n-are nici o importanta. 8. Nimic nu este atat de prost, incat sa nu devina si mai prost. 9. Dupa ce lucrurile s-au inrautatit suficient de mult, ciclul se repeta. 10. Indiferent de ce merge prost, exista intotdeauna cineva care a stiut ca asa va fi.

De la: Coxal Nist

Vizionari: 1581

Ideea sefului

Cand orice altceva esueaza, incearca ideea sefului.

De la: Coxal Nist

Vizionari: 1852

Legea cofetariei

Produsul pe care l-ai ochit cand ai intrat in cofetarie va fi luat de persoana din fata ta.

De la: Coxal Nist

Vizionari: 1835

Jucarie rezistenta

O jucarie care nu se poate sparge este folosita pentru spargerea altor jucarii.

De la: Coxal Nist

Vizionari: 1753

LEGILE MANAGEMENTULUI 1

1. Prima lege a managementului este ca exista. 2. Cine detine aurul stabileste regulile. 3. Cei ce au primesc. Cei ce pot - fac. Cei ce nu pot - ii invata pe altii. Cei ce nu-i pot invata pe altii - administreaza. 4. Indecizia este baza flexibilitatii. 5. Orice este posibil daca nu stii despre ce vorbesti. 6. Nu crea nici o problema pentru care nu ai nici un raspuns. 7. Oricine poate lua o decizie daca are suficiente informatii. Un manager bun poate lua o decizie fara a avea informatii suficiente. Un manager perfect poate lua o decizie fara a avea nici un fel de informatii. 8. Cand un manager vrea sa-si impresioneze subalternii cu detalii sofisticate, inseamna ca el a pierdut din vedere obiectivul final. 9. Nu veni niciodata cu idei noi, care ti se pot da inapoi ca sarcini. 10. Pentru fiecare viziune exista o contraviziune, la fel de atragatoare. 11. Sedintele sunt evenimente in care minutele conteaza, dar orele nu. 12. Daca parasesti camera risti sa fii ales. 13. Nu exista un moment mai prielnic ca acum, pentru a amana ceea ce nu vrei sa faci. 14. Cu cat un plan este mai complicat si mai grandios, cu atat sansele lui de esec sunt mai mari. 15. Cu cat planifici mai bine un proiect, cu atat este mai mare riscul de confuzie, atunci cand ceva nu merge bine. 16. Orice problema tehnica poate fi rezolvata daca sunt destui bani si, respectiv, destul timp. Din pacate, nici una dintre cele doua cerinte nu poate fi indeplinita. 17. Printre economisti, lumea reala este considerata adesea un caz special.

De la: Coxal Nist

Vizionari: 2096

Legea institutiilor

Opulenta decorului birourilor variaza invers proportional cu solvabilitatea firmei.

De la: Coxal Nist

Vizionari: 1489

Cine-i seful

Niciodata nu stii cine are dreptate dar intotdeauna stii cine e seful.

De la: Coxal Nist

Vizionari: 1498

Legile studentiei

1. Orarul va fi astfel stabilit incat fiecare student sa piarda maximum de timp intre ore. 2. Cand, intamplator, poti sa-ti programezi doua ore una dupa alta, ele se vor tine in sali aflate la capete diferite ale cladirii. 3. Un curs pregatitor pentru cursul dorit va fi programat in semestrul urmator cursului dorit. 4. Cand iti revezi notitele inaintea unui examen, cele mai importante vor fi ilizibile. 5. 80 la suta din examenul final se vor baza fie pe unicul curs la care ai lipsit, fie pe singura prelegere pe care nu ai (re)citit-o. 6. Daca ai un examen cu cartile deschise, iti vei uita cartea acasa. 7. Universitatea este un loc unde oamenii cu principii sunt mai numerosi decat cei cu valoare. 8. Daca esti sigur pe tine, dupa ce tocmai ai incheiat un examen, este pentru ca nu stii de ajuns ca sa-ti dai seama ca nu poti fi sigur de nimic. 9. In timpul unui examen, bateria calculatorului de buzunar se va termina. 10. Daca un singur loc de parcare mai este disponibil, in acelasi timp va sosi acolo si examinatorul. 11. Examenele vor contine intotdeauna intrebari care nu au fost discutate in clasa. 12. Orice student care obtine nota 9, va considera ca merita de fapt 10. 13. Studentii care obtin nota 10 vor spune ca profesorul este o somitate. 14. Aleile din campus nu sunt niciodata cea mai scurta linie intre doua puncte. 15. Cu 5 minute inainte de pauza, un student va pune o intrebare care necesita un raspuns de 10 minute. 16. Daca un curs cere o pregatire prealabila, studentul nu o are. 17. Spatiul pentru birourile si salariile administratorilor facultatilor sunt invers proportionale cu cele ale profesorilor. 18. Studentii usor surzi vor avea instructori care mormaie. 19. Intr-o zi ploioasa, sala pentru cursul urmator este la trei cladiri distanta. 20. Cand un student isi pregateste perfect seminarul, asistentul nu-l va verifica. 21. Toate orele de matematica incep la 8 dimineata. La fel si filmele ... 22. Daca un student trebuie sa invete, va pretinde ca acel curs este inutil. 22. Daca prezenta este obligatorie la un examen planificat, vor fi multi absenti. Daca prezenta este optionala, la examen vor aparea persoane pe care nu le-ai mai vazut niciodata inainte.

De la: Coxal Nist

Vizionari: 1528

Decizii gresite

Nu lua niciodata o decizie daca poti sa faci pe altcineva sa o ia. Corolar : Nimeni nu tine o evidenta a deciziilor pe care ai fi putut sa le iei, dar nu le-ai luat. Toata lumea iti tine insa evidenta deciziilor gresite.

De la: Coxal Nist

Vizionari: 1756

Legea timp - efort

Produsul Efort x Timp releva o constanta a. Daca se da un timp initial mare pentru a face ceva, efortul initial va fi mic. b. In timp ce timpul tinde spre zero, efortul tinde spre infinit. Corolar : Daca nu ar fi ultimul minut, nu s-ar intreprinde nimic.

De la: Coxal Nist

Vizionari: 1552

Legea lui Zappa

Pe Pamant sunt doua lucruri omniprezente: hidrogenul si prostii.

De la: Coxal Nist

Vizionari: 1799

LEGILE PROGRAMARII CALCULATOARELOR

1. Sa gresesti este uman, dar ca sa zapacesti de tot lucrurile ai nevoie de un calculator. 2. Un program de calcul face ceea ce ii ceri, nu ceea ce ai vrea tu sa-ti faca. 3. Valoarea unui program este direct proportionala cu greutatea listingului. 4. Complexitatea unui program va creste pana va depasi capacitatea de intelegere a operatorului care trebuie sa lucreze cu el. 5. Descoperirea unei erori intr-un program de calcul se face abia dupa ce programul a fost folosit cateva luni de zile. 6. Orice program de calcul ajuns in faza de rulare este depasit. 7. Orice program de calcul costa mai mult si necesita mai mult timp decat s-a considerat initial. 8. Daca un program este util, va trebui schimbat. Daca nu mai este util va trebui sa fie justificat. 9. Orice program se va extinde pentru a ocupa intreaga memorie disponibila a calculatorului. 10. Daca pentru introducerea corecta a datelor in calculator s-au prevazut o serie de teste, se va gasi un idiot ingenios care va descoperi o metoda de a introduce si date gresite. 11. Daca ai gasit doua erori intr-un program, caut-o si pe a treia. 12. Calculatoarele pot gresi dar oamenii gresesc si mai mult. 13. Dupa ce eroarea gasita a fost corectata, se va constata ca de fapt nu a fost nici o eroare. 14. Orice sistem care depinde de fiabilitatea umana este nefiabil. 15. Erorile nedetectabile se prezinta intr-o infinitate de forme, pe cand cele detectabile sunt prin definitie in numar finit.

De la: Coxal Nist

Vizionari: 1538

LEGILE COMPETENTEI

1. Competenta contine semintele incompetentei: competenta+competenta=competenta competenta+incompetenta=incompetenta incompetenta+incompetenta=incompetenta 2. Intr-o ierarhie, orice angajat tinde sa fie promovat pana la nivelul lui de icompetenta. 3. In timp, orice post va fi ocupat de un angajat incompetent sa rezolve problemele lui. 4. Munca ramane de obicei pentru cei care nu si-au atins inca nivelul de incompetenta. 5. Expert este cel ce stie din ce in ce mai mult despre din ce in ce mai putin, pana cand stie absolut totul despre nimic. 6. Expert poate fi oricine din afara orasului. 7. Loialitatea fata de superiori valoreaza mai mult decat calitatea muncii efectuate. 8. Orice angajat isi incepe serviciul de la nivelul competentei sale. 9. Supercompetenta deranjeaza mai mult decit incompetenta. 10. Generalizarea incompetentei este direct proportionala cu nivelele ierarhice spre care tinzi sa urci. 11. Cauta sa arati ca esti o persoana foarte importanta. 12. Un gram de imaginatie valoreaza cat un kilogram de competenta. 13. Cauta sa fii vazut in compania unor oameni foarte importanti. 14. Vorbeste cu autoritate, chiar daca spui banalitati. 15. Nu te lasa atras in discutii contradictorii. 16. Daca iti pastrezi calmul, cand toti ceilalti si-l pierd, inseamna ca nu ai inteles problema. 17. Pentru a cunoaste performantele unui agregat, inmulteste cu 0,5 datele furnizate de firma constructoare, respectiv cu 0,25 pe cele oferite de firma comerciala. 18. Este imposibil de a face ceva impermeabil la prostie, pentru ca prostii sunt foarte ingeniosi.

De la: Coxal Nist

Vizionari: 1634

prost

Ce incepe prost, se termina prost, ce incepe bine se termina si mai prost

De la: fhfgf dfgd

Vizionari: 1254

Kilograme pierdute

Primele kilograme pe care le pierzi sunt din niste zone din care nu voiai sa le pierzi.

De la: fhfgf dfgd

Vizionari: 946

Cele mai vizualizate din Legile lui Murphy

LEGILE MANAGEMENTULUI 1...

De la: Coxal Nist

Vizionari: 2096

Comentarii:0

Rating: 0.0

Ideea sefului

De la: Coxal Nist

Vizionari: 1852

Comentarii:0

Rating: 0.0

Legea cofetariei

De la: Coxal Nist

Vizionari: 1835

Comentarii:0

Rating: 0.0

Cele mai noi din Legile lui Murphy

Daca merge prost

De la: Coxal Nist

Vizionari: 1581

Comentarii:0

Rating: 0.0

Ideea sefului

De la: Coxal Nist

Vizionari: 1852

Comentarii:0

Rating: 0.0

Legea cofetariei

De la: Coxal Nist

Vizionari: 1835

Comentarii:0

Rating: 0.0

Termeni si conditii | Publicitate